هویت قوی پشت یک لوگو پنهان است
کاشیوا ساتو در کنفرانس طراحی مغز و اعصاب در سنگاپور در تاریخ 7 مارس 2018
طراح برجسته ژاپنی روز چهارشنبه در کنفرانس طراحی Brainstorm در سنگاپور گفت: من جهان را از طریق آیکن ها می بینم و هر چیزی فقط می تواند یک نماد باشد.
"هدف از برند سازی ایجاد یک هویت قوی است . من در طول سالها آیکون های بسیاری ایجاد کرده ام. آنها برای برقراری ارتباط بسیار مهم هستند.
ساتو گفت: آنها باید ساده و مستقیم باشند. فارغ التحصیل برنامه طراحی گرافیک دانشگاه تایما، در سال 2000 در آژانس تبلیغاتی Hakuhodo ژاپن 11 سال را سپری کرد و بعد به تاسیس استودیوی خلاق خود، Samurai. اقدام نمود .
او بیشتر برای استفاده و طراحی فونتها و تایپهایش برای ایجاد آرمهای نمادین ، و اصرار بر اینکه یک نام تجاری ساده، واضح و قابل توجه باشد، شناخته شده است.
ودر همچنین در رویکرد مینیمالیستی خود به ایده های پیچیده، او از فرهنگ و سنت های ژاپنی الهام می گیرد .
- ۹۷/۱۲/۰۹