طراحی آرم و لوگو

طراحی تخصصی آرم ، لوگو ، برند ، نشان ، نماد ، تایپوگرافی ، علامت

طراحی آرم و لوگو

طراحی تخصصی آرم ، لوگو ، برند ، نشان ، نماد ، تایپوگرافی ، علامت

لوگو یا برند ، یک نماینده است ، از آنچه میخواهید به دیگران معرفی کنید .

  • ۰
  • ۰

هویت قوی پشت یک لوگو پنهان است

کاشیوا ساتو در کنفرانس طراحی مغز و اعصاب در سنگاپور در تاریخ 7 مارس 2018

طراح برجسته ژاپنی روز چهارشنبه در کنفرانس طراحی Brainstorm در سنگاپور گفت: من جهان را از طریق آیکن ها می بینم و هر چیزی فقط می تواند یک نماد باشد.


"هدف از برند سازی ایجاد یک هویت قوی است . من در طول سالها آیکون های بسیاری ایجاد کرده ام. آنها برای برقراری ارتباط بسیار مهم هستند. 

ساتو گفت: آنها باید ساده و مستقیم باشند. فارغ التحصیل برنامه طراحی گرافیک دانشگاه تایما، در سال 2000 در آژانس تبلیغاتی Hakuhodo ژاپن 11 سال را سپری کرد و بعد به تاسیس استودیوی خلاق خود، Samurai. اقدام نمود .

 او بیشتر برای استفاده و طراحی فونتها و تایپهایش برای ایجاد آرمهای نمادین ، و اصرار بر اینکه یک نام تجاری ساده، واضح و قابل توجه باشد، شناخته شده است. 

ودر همچنین در رویکرد مینیمالیستی خود به ایده های پیچیده، او از فرهنگ و سنت های ژاپنی الهام می گیرد .

  • ۹۷/۱۲/۰۹
  • مختار برمکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی