طراحی آرم و لوگو

طراحی تخصصی آرم ، لوگو ، برند ، نشان ، نماد ، تایپوگرافی ، علامت

طراحی آرم و لوگو

طراحی تخصصی آرم ، لوگو ، برند ، نشان ، نماد ، تایپوگرافی ، علامت

لوگو یا برند ، یک نماینده است ، از آنچه میخواهید به دیگران معرفی کنید .

  • ۰
  • ۰

ما فکر می کنیم جالب است که با تعدادی از این طراحان صحبت کنیم که می دانند چطوری لوگو ها را از ابتدا ایجاد می کنند. از مرحله مفهوم تا محصول نهایی، چه چیزی در طراحی آرم می شود؟ طراحان چگونه می توانند مأموریت و شخصیت سازمان را به یک تصویر ساده تبدیل کنند، مخصوصا وقتی که آنها بخشی از سازمان نیستند؟ بخوانید تا متوجه شوید.

چه چیزی در لوگو است؟

هنگامی که یک طراح برای اولین بار بر روی یک پروژه آرم جدید وارد می شود، او زمان زیادی را صرف تلاش برای درک هر دو سازمان و مخاطبان آن می کند. ما به فرایند یادگیری آنچه که آرم نیاز دارد "بعدا" میگوییم

اما ابتدا بگذارید در مورد آنچه یک لوگوی بزرگ در وهله اول ایجاد می کند صحبت کنیم.

بیشتر طراحان لوگو برخی از این اصول رادنبال می کنند :

  • سادگی:  آیا طراحی ساده و تمیز به اندازه کافی برای انعطاف پذیری و به راحتی قابل تشخیص است؟ آیا خیلی شلوغ نیست ؟ منحرف و یا گیج کننده نیست؟
  • یادآوری:  آیا به سرعت قابل تشخیص است؟ آیا مردم باید صرف یک یا دو یا دو مورد تفکر در مورد آن مفهوم آن را دریابند ؟
  • چند منظوره: آیا آن را به اندازه های مختلف بدون از دست دادن کیفیت و در رسانه های مختلف و در زمینه های مختلف میتوان استفاده کرد ؟
  • مناسب بودن:  آیا از نظر مخاطب مورد نظر تازگی دارد؟

طراح گرافیک تایلر لیتوین که لوگو برای HubSpot و سایر سازمان ها را ایجاد می کند، می گوید که این پنج اصل برای طراحان، طراحی لوگو جدید را بسیار دشوار می کند.

تایلر به من گفت: "طراحان تمایل دارند تا در مورد چشم انداز طراحی چیزهایی که به نظر تازه و از سبک های جدید پیروی میکنند هیجان زده شوند ." "اما هنگامی که شما طراحی لوگوی خود را انجام می دهید در نهایت برای حل مشکلی تصمیم می گیرید. شما سعی می کنید چیزهایی را به راحتی بیان کنید که در درون هسته های اصلی یک سازمان و آنچه که این سازمان میخواهد را در بر بگیرد. حفظ این پنج چیز در ذهن شما مانع از فراموشی آنچه شما انجام داده اید می شود ، این شما را صادقانه نگه می دارد. "


  • ۹۷/۱۲/۰۹
  • مختار برمکی

فرآیند طراحی لوگو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی