طراحی آرم و لوگو

طراحی تخصصی آرم ، لوگو ، برند ، نشان ، نماد ، تایپوگرافی ، علامت

طراحی آرم و لوگو

طراحی تخصصی آرم ، لوگو ، برند ، نشان ، نماد ، تایپوگرافی ، علامت

لوگو یا برند ، یک نماینده است ، از آنچه میخواهید به دیگران معرفی کنید .

  • ۰
  • ۰

طراحی لوگوی چقدر هزینه دارد؟

هر آرم متفاوت است، و این باعث می شود که تعیین قیمت برای یک لوگو غیرممکن باشد. در این مورد، همه طراحان گرافیست برای تعیین هزینه طراحی آرم از روش های مختلفی استفاده می کنند . 

اگر شما در مورد شرکت خود جدی هستید، و می خواهید یک طراح حرفه ای لوگو را استخدام کنید ؛ طراح باتجربه از 250 دلار در اواخر پایه به بیش از 3000 دلار هزینه دارد .


ما برخی از رایج ترین روش ها برای قیمت گذاری طراحی لوگو را شرح خواهیم داد. با استفاده از ماشین حساب تعاملی تعیین هزینه طراحی لوگو . 

اگر شما یک طراح برای راهنمایی در مورد چگونگی پرداخت قبضهای مشتری هستید، این مقاله را در مورد مشتریان بررسی کنید.


بسته به جایی که می خواهید از آرم خود استفاده کنید، باید هر مورد مربوط به کسب و کار شما باشد. شما احتمالا می خواهید آرم خود را به خوبی بصورت سیاه و سفید و رنگی به نمایش بگذارید . اطمینان حاصل کنید که هر دو نسخه از یک طراح درخواست می شود.


امروزه سه نوع رایج نرخ لوگو در صنعت طراحی وجود دارد.


نرخ ساعتی

قیمت ثابت

نرخ بسته بندی

 

ساعت شارژ

یک راه بسیار رایج برای طراحان گرافیک برای شارژ ساعتی است. بسته به تجربه، مکان و بسیاری از عوامل دیگر، نرخ ساعتی می تواند از 8.00 دلار (خارج از کشور خارجی) به 500.00 دلار در هر ساعت (برای یک مشاور سطح بالا) باشد! این یک تفاوت بزرگ است، اما من هر دو مورد را دیده ام. 

مهم این است که مطمئن شوید که طراح لوگو ارزش آن را دارد که هزینه کنید یا نه


قیمت مسطح

بسیاری از   شرکت های طراحی گرافیک به شما یک قیمت مشخص را برای طراحی لوگو ارائه می دهند. آنها معمولا به شما چند اتود را می دهند تا انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که قبل از آغاز پروژه ، یک لیست کامل و مورد نیاز دارید. اطمینان حاصل کنید که شما آن را نوشته اید ، بنابراین برای هر دو طرف انتظارات روشن است.


مثال هزینه طراحی لوگو :


آژانس حرفه ای: 1000 تا 5000 دلار

شرکت مستقل: 500 تا 3000 دلار

مترجم: 250 دلار - 2500 دلار

طراح داخلی: 100 دلار - 250 دلار

طراح مشهور جهان 1،000،000 دلار

تعرفه بسته های لوگو

بسیاری از شرکت های طراحی گرافیک دارای بسته های از پیش ساخته شده ای هستند که معمولا ارزان تر از تقاضای چندین قطعه هستند. بسیاری از طراحان گرافیک نرخ بسته را دارند و به شما اجازه می دهند سفارشی سازی را با هزینه اضافی درخواست کنید. بسته ها معمولا شامل چندین نسخه لوگو هستند. فایل های bitmap (PNG، GIF، JPG) و برداری (AI، EPS، SVG) فرمت. قطعنامه های مختلف، و نسخه های سیاه و سفید. و اغلب آنها شامل طراحی کارت کسب و کار و یا برخی از طرح های دیگری است که لوگو را ادغام می کنند.


اگر برنامه ای برای استفاده از آن در فرمت های بزرگ مانند آگهی ها، پوسترها و بیلبوردها داشته باشید، بسیار مهم است که نسخه برداری و وکتور آرم خود را دریافت کنید . هنر  فایل لایه باز می تواند بدون کاهش و افت ؛ کیفیت را افزایش دهد . بیت مپ هنگامی که شما آن را بزرگنمایی می کنید پیکسل می شود ، اما می تواند شیب های نرم و صاف و تنوع رنگ های ظریفتر را ارائه دهد. 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی