طراحی آرم و لوگو

طراحی تخصصی آرم ، لوگو ، برند ، نشان ، نماد ، تایپوگرافی ، علامت

طراحی آرم و لوگو

طراحی تخصصی آرم ، لوگو ، برند ، نشان ، نماد ، تایپوگرافی ، علامت

لوگو یا برند ، یک نماینده است ، از آنچه میخواهید به دیگران معرفی کنید .

  • ۰
  • ۰

چرا باید لوگو حرفه ای داشته باشیم ؟

جدول محتوا

آیا لوگوی حرفه ای واقعا مورد نیاز است؟

برای طراحی لوگوی من ؛ چه کسی باید استخدام شود؟

چقدر باید پرداخت؟

چه مدت باید طول بکشد؟

استخدام طراح لوگو آنلاین (فری لنسر )

استخدام طراح لوگو در خانه

استخدام یک آژانس

ایجاد یک مسابقه آنلاین

استخدام خدمات طراحی گرافیک نامحدود


چیزهایی که باید بدانید قبل از انجام آن بدانید ؛ اگر هنوز میخواهید خودتان آن را طراحی کنید ...

تا زمانی که این مطلب را نخوانده اید، طراح لوگو را استخدام نکنید


این راهنما برای بنیانگذاران راه اندازی و صاحبان کسب و کار کوچک است که تا به حال هیچ الگوی حرفه ای برای آن ندارند .طراحی شده قبل از آن. 

این مقاله به شما کمک می کند تا زمینه های خشن جهان دنیای طراحی گرافیک را کنترل کنید. 

لوگوی شما مهمترین قطعه کار طراحی گرافیک است که هرگز برای شما انجام نخواهد شد. و این یکی از سخت ترین بخشهای طراحی است که بعدا تغییر می کند . زمانی که تصمیم به بازاریابی مجدد می گیرید . بنابراین اگر هنوز کسی را برای لوگو استخدام  نکرده اید عجله نکنید. وقت خود را صرف کنید، کمی تحقیق کنید، و با گذشت زمان با این مقاله، حداقل 80٪ از تمام پیشخوانها را برای جلوگیری از آن می یابید .


آیا لوگوی حرفه ای واقعا مورد نیاز است؟

بدون شک، بله .  طراح لوگو می تواند یک شخص در خانه، یک مترجم آزاد یا یک شرکت طراحی باشد - مهم نیست. زمانی که فردی با قابلیت های طراحی گرافیک واقعی وجود داشته باشد، لوگو را برای شما به ارمغان خواهد آورد.


من بسیار دیده ام که بنیانگذاران و صاحبان کسب و کار سعی در طراحی لوگو خود دارند و تصمیم گرفتند طراح لوگو برای صرفه جویی در چند دلار بکار نگیرند و تنها بعد از آن پشیمان شدند که آنها در نهایت از رقبای خود تحقیق می کنند و متوجه می شوند که هر چه بیشتر حرفه ای و درجه یک باشند کسی هست که با آنها مقایسه شود. این سوال را می توان با یک "بله" ساده پاسخ داد، اما من می خواهم اطمینان حاصل کنم که این موضوع به شما کاملا مربوط است، چرا که مهم است که مهمترین قطعه گرافیکی که شرکت شما هرگز آن را نداشته جذاب باشد.


برای طراحی لوگوی من چه کسی باید استخدام شود؟

اگر می خواهید یک طراح لوگو را استخدام کنید، کمبود گزینه ها وجود دارد. پیش از اینکه شما یک طراح لوگو را استخدام کنید، باید انتظارات خود را مطابق با آن تنظیم کنید و همچنین از میزان تعهدات او به شما آگاهی داشته باشید.


مترجمان آزاد: اگر شما یک مترجم آزاد را استخدام کنید، هزینه آن کم خواهد بود، با این وجود، شما مدیر پروژه خواهید بود و مسئولیت بیشتر کارهای اداری بر عهده شما است. بنابراین اگر شما کم بودجه هستید و پهنای باند اضافی را برای نزدیک شدن به نظارت بر پروژه آرم خود ندارید، این برای شما بهترین گزینه است.


آژانس: اگر شما باید بهترین ها را داشته باشید و نمیتوانید با کیفیت روبرو شوید، بهتر است به آژانس تبلیغاتی بروید. هزینه بالا خواهد بود، شما نیازی به دائمی کردن هر کسی برای طراحی ندارید، و کیفیت آن معمولا بهتر از استخدام یک مترجم آزاد است.


طراح گرافیک داخلی: این گران ترین گزینه است که به استثنای اینکه شما هر دو بودجه برای استخدام یک طراح واقعا خوب در خانه را پرداخت میکنید او نیز به اندازه کافی کار برای شما انجام می دهد .


مسابقات آنلاین: خدمات آنلاین یک گزینه خوب برای شرکت هایی هستند که ماموریت دید ارزش ها را کاملا تعریف نکرده اند. اگر شما واقعا نمی دانید که چه چیزی را دنبال می کنید و می خواهید از بخش بزرگی از طرح ها و سلایق دیدن کنید مسابقه آنلاین یک گزینه عالی است.


طراحی گرافیک نامحدود: تعداد کمی از سیستم عامل های طراحی شده که طراحی گرافیک نامحدود را با نرخ ماهانه مسطح ارائه می دهند. این گزینه خوب است به اضافه اینکه نیاز به کارهای بیشتری در کنار آرم خود دارید و میخواهید یک کار شخصی با یک طراح واقعی انجام دهید و با او دایما چت کنید.

خودتان انجام دهید: نه

این فقط یک شکست کلی از رایج ترین روش هایی است که می توانید یک طراح لوگو را استخدام کنید. برای پیدا کردن یک تجزیه و تحلیل کامل بیشتر بخوانید و ببینید که برای شما کدام مناسب است .


چقدر باید پرداخت؟


اگر می خواهید یک طراح لوگو را استخدام کنید، انتظار داشته باشید بین 300 تا 700 دلار برای چیزی جامد پرداخت کنید. انتظار نداشته باشید من پاسخ درستی به شما بدهم اکثر اوقات، مردم در اطراف این سوال پرسه میزنند و به شما پاسخ "خوب این بستگی دارد ..." را میدهند . این باید بین 300 تا 700 دلار هزینه داشته باشد. و این یک شرط امن است.


برخی از آژانسها هزینه های قابل توجه بیشتری برای طراحی لوگو میگیرند . خدماتی که می توانید با یک آژانس دریافت کنید شامل کارهای بیشتری از طراحی است. آنها با شما کار خواهند کرد تا شرکت شما را کشف کنند . گزاره های ارزش گذاری خود را بیابید، و چیزی را طراحی کنید که هم آرم و هم موقعیت شما را به طور صحیح در جای خود قرار دهد. فقط می دانید اگر شما یک آژانس را انتخاب می کنید، تعداد زیادی از خدمات دیگر، نه فقط طراحی لوگو را دریافت می کنید. برای اکثر موارد، اگر شما فقط به دنبال آرم انجام شده هستید 300 تا 700 دلار جایی است که باید نگاه کنید.


چه مدت باید طول بکشد؟


معمولا اینقدر طول نمی کشد . اگر شما با یک کارفرمای خوب و قابل اعتماد کار می کنید، می توانید انتظار داشته باشید که اولین پیش نویس خود را در 2-3 روز دریافت کنید. اصلاحات نباید بیشتر از 1-2 روز طول بکشد تا در عرض 1-2 هفته شما احتمالا آرم تکمیل شده خود را داشته باشید. این فرایند به شدت به توانایی شما در ارائه بازخورد کافی و روشن و همچنین توانایی بیان همان چیزی است که می خواهید و یا نمی خواهید. اگر یک طراح لوگو را استخدام کنید، به یاد داشته باشید که فقط می توانید با بازخورد و دستورالعمل ها کار کنید. اگر شما در ارائه بازخورد نتوانید آنچه را که می خواهید واضح بیان کنید، انتظار می رود نتیجه بد باشد .


استخدام طراح لوگو آنلاین (freelancer)


استخدام یک مترجم آزاد سریع، آسان و ارزان است. با این حال، قبل از استخدام ، چند چیز کلیدی وجود دارد. این واقعا قمار است به استثنای اینکه شما خوش شانس هستید و طراح بسیار با استعداد و قابل اعتماد را پیدا کردید ، لوگوی شما احتمالا بیشتر طول خواهد کشید . آنها ممکن است در زمان غیرواقعی باشند و انتقادات و پیشنهادات شما ممکن است باعث عقب نشینی شما شود و آنها را به سرعت در برابر شما قرار دهد. در بعضی مواقع هم احساس راحتی می کنید که روی پوست تخم مرغ با کارفرمای خود کار می کنید، زیرا نمی خواهید بیش از حد خشن و به احساسات خود آسیب برسانید، که باعث می شود آنها از پروژه خود دور شوند و شما را آویزان نگه دارند. بار دیگر شما یک بله می خواهید که بگویید بله به هر چیزی و هر چیزی که بخواهید بپردازید اما به ندرت پیدا می شود.


با وجود هزینه، کار با فریلنسر نیاز زیادی به کار از سوی شما دارد تا اطمینان پیدا کنید از اینکه شما آرم خود را دریافت میکنید. اگر وقت زیادی را میخواهیدصرف کنید و تشنگی برای قمار هم دارید ، به هر حال این را امتحان کنید. اگر شما به دنبال یک رابطه کار قوی تر و قابل اعتماد هستید،  استخدام در خانه و یا استخدام در یک سازمان را در نظر بگیرید .


طرفداران:

مقرون به صرفه

مضرات:

ارتباط غیرقابل اعتماد

تحویل غیر قابل پیش بینی

شما مدیر پروژه هستید - نیاز به کار زیادی در بخش مدیریت دارید

استخدام طراح لوگو در خانه


شما نمیتوانید دقیقا یک طراح لوگو را استخدام کنید تا فقط لوگو برای شرکتتان را انجام دهد مگر اینکه این مدل کسب و کار شما باشد. طراح داخلی یک گزینه عالی است اگر مدل کسب و کار شما در واقع نیاز به یک طراح کامل را داشته باشد. طراحی لوگو نباید دلیلش این باشد که شما کسی را می آورید. اگر شما یک شرکت طراحی وب هستید، به هر حال، یک چیز را در بر میگیرد . اگر شما یک شرکت حقوقی هستید، این ممکن است بهترین سرمایه گذاری نباشد. همچنین نوع شخص طراح را در نظر بگیرید. طراح خلاق و سرگرم کننده، احتمالا سخاوتمندانه است و دائما به دنبال چیزی خلاقانه است. آنها به مدت طولانی نخواهند ماند اگر شما کار کافی برای آنها نداشته باشید .


طرفداران:


طراحی لوگو "شاید" خوب باشد

ممکن است در زمان تحویل داده شود

آنها ممکن است درک بهتر برند شرکت داشته باشند

مضرات:


حقوق و دستمزد

بیمه

فواید سلامتی

نیاز دائم کار معنی دار + توجه

اگر یک ...


مدل کسب و کار شرکت شما در واقع نیاز به یک طراح گرافیک دارد. به غیر از این، هیچ دلیلی برای استخدام طراح داخلی در طراحی آرم خود وجود ندارد.


از کجا یک طراح داخلی را استخدام کنید


هیچ راهی بهتر از پیدا کردن استعدادهای محلی و دسترسی به شبکه فوری وجود ندارد .


استخدام یک آژانس


اگر راه اندازی / کسب و کار شما دارای جریان نقدی برای حمایت از استخدام یک آژانس است، به هر حال به دنبال آن بروید. با این وجود، اطمینان حاصل کنید که می دانید آژانس تبلیغاتی چه مزایایی می تواند برای آنچه که پرداخت می کنید داشته باشند ،  به طور معمول شما نه تنها یک آژانس برای استخدام یک لوگو را استخدام می کنید. شما می توانید یک آژانس برای کمک به شما در زمینه نام تجاری استخدام کنید و ممکن است به صورت کشف نام تجاری کامل یا نام دیگری که برای خدماتی که مشتریان خود را برای ایجاد هویت، ماموریت، چشم انداز، ارزش ؛مدیر پروژه، مدیر حساب، طراح گرافیک و برخی دیگر از تیم های دیگر نیز همکاری خواهند کرد. مشارکت شما مهمتر خواهد بود. فراخوانها، جلسات، موضوعات ایمیل به عقب و جلو، فراخوانی خواهد شد و اگر به بسته کامل نیاز دارید ارزشمند خواهد بود.


طرفداران:


کشف کامل نام تجاری شما

آرم کیفیت

تحویل در زمان

مضرات:


گران

نیاز به تعهد کامل شماست

استخدام یک آژانس اگر ...


شما دارای بودجه، نیاز و تعهد زمان هستید. و اگر کیفیت چیزی نیست که شما می توانید به مصالحه بپردازید.


از کجا استخدام کنیم ؟


به سادگی به گوگل بروید و به دنبال "آژانس های طراحی" و خرید شاد باشید!


ایجاد یک مسابقه آنلاین


اگر شما در بودجه با مشکل روبرو هستید، هیچ اشکالی ندارد آنچه را که میخواهید، و می خواهید انتخاب زیادی از طراحی را داشته باشید ، پس این برای شما مناسب است. در اینجا چگونگی کارهای آنلاین به طور خلاصه شرح داده می شود:


شما هزینهی کوچکی را پرداخت میکنید (معمولا 89 تا 300 دلار)

آنچه را که میخواهید (یا چیزی که فکر میکنید میخواهید) توصیف می کنید

حدود 10 تا 20 طراح اکنون تقاضای شما را دریافت خواهند کرد و آنچه را که شما فکر می کنید با آنچه می خواهید طراحی کنید (هیچ ارتباطی لازم نیست)

چند روز صبر کنید و 10 تا 20 عدد لوگو دریافت کنید

آنچه را که میخواهید انتخاب کنید و در صورت لزوم تجدید نظر کنید

نهایی کردن و دانلود

کاملا مستقیما و بدون فرآیند نزاع. در ذهن داشته باشید که این تنها وقتی خوب است که شما یک درک صحیح از آنچه شما می خواهید داشته باشید . بنابراین اگر شما تازه شروع می کنید و مأموریت، بینش و ارزش های هسته ای خود را شناسایی نکرده اید، مسابقات آنلاین راه بیهوده ای است . این احتمالا یک رابطه زمانی بین شما و طراح خواهد بود، زیرا اکثر سیستم عامل ها تماس مستقیم را ممنوع می کنند. بنابراین، حتی آنها طراحی را میخوانند و احتمالا شما مجبور نیستید همان طراح را دوباره استخدام کنید تا کار طراحی بعدی را برای شما انجام دهد.


طرفداران:


مقرون به صرفه

سریع

کیفیت معقول (اگر شما انتخابی نیستید)

مضرات:


بدون ارتباط

یک پروژه واحد

نمیتواند همان طراح را استخدام کند

طراح را می توان در تیم خود ادغام کرد یا ارتباطی طولانی با آنها ایجاد کرد

استخدام یک مسابقه طراحی اگر ...


شما به دنبال چیزی سریع، ارزان، و هیچ برنامه ای برای این طراح برای انجام هر کاری دیگری برای شما ندارید ...


چگونه شروع یک مسابقه طراحی

از طریق شرکت های خاصی که دعوتنامه طراحی می کنند.


استخدام یک شرکت طراحی گرافیک نامحدود اگر ...

شروع به کسب و کار در حال رشد شما است که نیاز به طرح های مداوم علاوه بر لوگوی شما دارد . اگر شما یک شرکت سریع در حال رشد هستید ، شما نیاز به یک تیم طراحی دائم که طراحی و تبلیغات، مواد تبلیغاتی / بازاریابی، آگهی ها، خبرنامه ها، کارت های کسب و کار، ثابت، و غیره، نیاز دارید و سپس طراحی گرافیک نامحدود .


آیا برای کمپانی خود اهمیتی قائل نیستید ؟، رشد را تحقیر می کنید، و دائما مایل به ندیدن رقبای خود برای موفقیت هستید؟ و آیا شما با خوشحالی از زندگی لذت می برید زمانی که متوجه شدید آرم / مارک / لوگو  شما به اندازه کافی خوب نیست با وجود تعداد ساعت ها یصرف شده ؟ اگر چنین است، به هر حال این کار را خودتان انجام دهید.


طرفداران:


هیچ یک


مضرات:


همه اش


برای طراحی لوگو خودتان را انتخاب کنید اگر ...


نه

اگر هنوز میخواهید خودتان آن را طراحی کنید ... 

بنابراین، از ابزارهایی استفاده کنید که به بهترین نحو ممکن توسط یک طراح غیرتخصصی به شما ارائه دهد.


فونت های رایگانی وجود دارد که می توانید آن را برای ایجاد آرمی که برای استفاده شخصی یا تجاری استفاده کنید. هر شرایط و ضوابط هر فونت را بررسی کنید و در صورت لزوم به خالق برسید.


تینا لومباردو

  • ۹۷/۱۲/۰۸
  • مختار برمکی

راهکارهای طراحی آرم و لوگو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی