طراحی آرم و لوگو

طراحی تخصصی آرم ، لوگو ، برند ، نشان ، نماد ، تایپوگرافی ، علامت

طراحی آرم و لوگو

طراحی تخصصی آرم ، لوگو ، برند ، نشان ، نماد ، تایپوگرافی ، علامت

لوگو یا برند ، یک نماینده است ، از آنچه میخواهید به دیگران معرفی کنید .

  • ۰
  • ۰

طراحی لوگو برای رسانه های اجتماعی


چگونه لوگو پیام رسانهای اجتماعی طراحی شده است ؟

تقریبا هر کس یک گوشی هوشمند دارد و تقریبا همه ما از رسانه اجتماعی استفاده می کنیم. این تغییر نحوه ارتباط و مصرف محتوای روزانه را تغییر داد. این تغییر تاثیری مستقیم بر طراحی طراحان آرم دارد و در این وبلاگ می خواهم از چندین پیشرفت که متوجه شده ام صحبت کنم.


ما باید برای اندازه های فوق العاده کوچک طراحی کنیم

رسانه های اجتماعی تبدیل به یکی از سریع ترین، ارزان ترین و ساده ترین راه برای برقراری ارتباط با مخاطبان تبدیل شده اند . به همین دلیل، این احتمالا به جایی خواهد رسید که مردم بیشتر با هویت نام تجاری شرکت آشنا خواهند شد.


این به این معنی است که آرم شما باید بلافاصله در حدود 8 میلیمتر قابل تشخیص باشد (بسته به نوع گوشی شما).


طراحی برای اندازه های کوچک هیچ چیز جدیدی نیست. تمرین معمول این است که لوگو را طراحی کنیم که همه کاره باشد .

اما قبل از رسانه های اجتماعی، لوگوی فوق العاده کوچک خیلی اهمیت نداشت. در عصر قبل از گوشی های هوشمند، لوگو بیشتر در امضای ایمیل، در بالای نوار وب سایت، در بسته بندی، و در خارج از مغازه - به معنی 50 میلی متر واقعی بود 

امروزه ، رسانه های اجتماعی، برای اینکه یک هویت موثر داشته باشند، باید در اندازه های فوق العاده کوچک به نظر برسند.

یک نمونه از هویت نام تجاری که به دلیل تحولات در رسانه های اجتماعی تکامل یافته است، لیگ برتر است که در فوریه 2016 لوگوی جدید را که توسط آژانس های طراحی DesignStudio و رابین برند ؛ مشاوره و طراحی شده است، راه اندازی کرد.


لوگوی قبلی لیگ برتر شامل یک شیر کامل، پوشیدن تاج و برگزاری یک فوتبال با پنجه بود. در اندازه کوچک، تصویر در داخل آرم، بیش از حد پیچیده و مبهم بود، ظاهرا تا حدودی غیر حرفه ای بود. طراحی مجدد در تجدید نظر شامل تنها سر شیر شد که نماد بسیار ساده تری است که به نظر می رسد در رسانه های اجتماعی عالی است، اما هنوز هم تاثیر چشمگیری در اندازه های بزرگ نیز داشت .


هویت این اندازه قطعا تاثیر مستقیمی بر چگونگی طراحی لوگوهای ورزشی خواهد داشت، اما من انتظار دارم که تاثیر گسترده تری نیز داشته باشد. طراحی برای رسانه های اجتماعی قطعا یک عملیات خاص است ، به خصوص اگر می دانید جایی که مخاطبان اصلی با برند شما ارتباط برقرار می کنند.


لوگوهای طراحی شده برای انطباق و تغییر

با توجه به اینکه چگونه ما با مارک ها ارتباط برقرار می کنیم و ارتباط آرم های آنلاین را می توان فورا تغییر داد ؛ فرصت منحصر به فردی را ارائه می دهد که در آن لوگوها می توانند در هر نقطه ای برای آگاهی از ایده ها، مباحث و موقعیت ها به کار روند.


اصطلاح "سیستم های لوگو" برای توصیف این نوع لوگو مورد استفاده قرار گرفته و به عنوان یک چارچوب طراحی شده است که می تواند اصلاح شود، در حالی که قابل شناسایی باقی می ماند.

هویت جالب تر آن نوع لوگو طراحی شده توسط شریک پنتاگرام مایکل بیور برای نامزد ریاست جمهوری هیلاری کلینتون است. این یک آرم دیگر است که به طور موثر در اندازه های فوق العاده کوچک در رسانه های اجتماعی مورد استفاده قرار گرفت . اما من متوجه شدم که چرا بسیار جالب است. لوگو به عنوان یک پنجره قابل تشخیص برای افزایش آگاهی عمل می کند و توجه به مسائل سیاسی، حوادث و ایده ها را جلب می کند.


این قدرت و تأثیر زیادی دارد. هیلاری کلینتون با تغییر آیکون توییتر خود به یک نوع لوگوی شخصی ، بدون استفاده از کلمات و یا تصاویر دیگر ؛ قادر بود در هر موضوعی وارد شود .

جالب تر این است که عموم مردم می توانند با ایجاد سفارشی کردن لوگو برای چیزهایی که به آنها اهمیت می دهند هم همکاری کنند و همزمان از کاندید ریاست جمهوری در روند کار حمایت کنند. لوگو به اندازه ای ساده است که توسط هر کسی میرتواند کشیده شود، و درب های بی پایان را برای به دست آوردن نام تجاری به راحتی توسط هرکسی باز کند.


بازخورد منفی و طراحی هویت برای تحت تاثیر قرار دادن

هنگامی که لوگو راه اندازی می شود، بحث های آنلاین را کلید می زند. با تشکر از رسانه های اجتماعی ما می توانیم بلافاصله نظر خود را از یک لوگو به اشتراک بگذاریم ، و قسمت ترسناک این است که این بازخورد فوری است و در سطح جهانی برای هر کسی قابل مشاهده است، به این معنی که هر شرکتی که آن را نمایندگی می کند و طراح و مسئول ؛ هر کلمه را می بیند.


نگرانی من این است که به طراحان فشار وارد می کند و بر تصمیم های طراحی آنها تأثیر می گذارد ... من نگران طراحان هستم ؛ به طراحی چیزی جدید، هوشمندانه و هیجان انگیز امیدوارم که جهان آن را دوست داشته باشد، به جای طراحی آنچه که درست است که ممکن است فقط مقدار کمی آنرا بپذیرند ...


مردم تغییرات را دوست ندارند و این به این معنی است که هر تغییری، حتی اگر خوب باشد، فضای منفی را به وجود خواهد آورد. علامت های تجاری بخش مهمی از زندگی مردم است، اما رسانه ها و حتی برخی از طراحان حرفه ای چنین بازخورد منفی تکان دهنده ای را ارائه می دهند .

(توجه: اگر طراح هستید، نباید یکی از آنهایی باشید که فورا اثر منفی ارسال می کنند. غیرمنصفانه است که به طور عمومی کارهای دیگر طراحان دقیق انجام شود و فقط باعث شود شما احمق جلوه کنید . زمان را بفهمید و اینکه که چرا فلان چیز طراحی شده است به این ترتیب، فکر می کنید چیزی درست نیست، شاید شما کمبود دانش داشته باشید، بیشتر بخوانید یا با طراحان صحبت کنید تا از آنها یاد بگیرد. 

من اعتقاد دارم که آرم های موفق را کسانی خلق کرده اند که به درستی نماد را به اهداف تعیین شده اش رسانده اند . لوگو لازم نیست که هوشمندانه یا اصیل باشد، اما دنیای شبکه های اجتماعی ؛ تلگرام ؛ اینستاگرام ؛ توئیتر و بقیه می خواهند "خلاقیت" و "کار هوشمندانه و اصلی" را ببیند - اگر اینطور نیست، آنها آن را دوست ندارند.


به عنوان یک طراح اگر شما موفق به رفع اهداف شده اید و می توانید تصمیمات خود را پشت سر بگذارید، می توانید با افتخار با کار خود ایستادگی کنید و بدانید که چیز فوق العاده ای طراحی کرده اید. بله، شما می توانید جزییات منفی دریافت کنید، اما آن را نادیده بگیرید و با پروفیل بعدی و پروژه موفق، آنرا ترک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی