طراحی آرم و لوگو

طراحی تخصصی آرم ، لوگو ، برند ، نشان ، نماد ، تایپوگرافی ، علامت

طراحی آرم و لوگو

طراحی تخصصی آرم ، لوگو ، برند ، نشان ، نماد ، تایپوگرافی ، علامت

لوگو یا برند ، یک نماینده است ، از آنچه میخواهید به دیگران معرفی کنید .

  • ۰
  • ۰


نمونه یک لوگو عربی حرفه ای
وبلاگ نویسان در خاورمیانه سریعا رشد می کنند و نسل جدیدی از وبلاگ نویسان با سفر در مد و زیبایی سر از کانال های یوتوب در می آورند و خود را به عنوان نفوذگر اینستاگرام معرفی می کنند . اما اگر یک رستوران لبنانی یا یک کافه ترکیه ای را راه اندازی کنید، فقط یک آرم خاص نیاز دارید، و یک لوگو عربی خیره کننده برای کسب و کار شما ضروری است.
آیا شما یک کارآفرین از دبی یا دارنده بنگاه کسب و کار یا املاک و مستغلات هستید ؟ یک شرکت ساختمانی قطر که نیاز به یک لوگوی ساختمانی دارد ؟  یا با یک شرکت رسانه ای یا فعالان عرصه مد در منطقه هستید ؟ پس این اولین دور از ایده های آرم های عربی ما است که عمدتا از گالری طراحی لوگو گسترده استخراج شده و الهام بخش لوگو شما و برای 
 هویت و زبانهای خاور میانه که بسیار غنی و متنوع در تنوع سبک های لوگو است باشد . تمرکز بر خوشنویسی این منطقه تصویری منعکس میکند از لبنان، ترکیه، عربستان سعودی، دبی، قطر، بحرین، مصر، اردن، عمان ؛ کویت و ایران در میان دیگران، مشتریان را برای دنبال کردن نتایج بزرگ برای طراحی پروژه های خود ترغیب میکند .

آرم های پیچیده ویژوال برای مارک های خاص تحت تاثیر هر مکان، کشور یا منطقه با ویژگی های فرهنگی و فیزیکی آن شناخته می شود و این شامل خاور میانه هم خواهد بود. طرح های عربی عمدتا از ویژگی های منحصر به فرد فرهنگ عرب الهام گرفته شده است. فکر می کنم شتر ، غذاهای معتبر / مواد غذایی ( فلافل )، سلاطین، قبایل بدوی ، تپه های شنی، دسر، لباس مانند فاس ترکی یا چفیه از عربستان سعودی ، قهوه عربیکا ؛ لوبیا، اهرام مصر، معماری مربوط به اینده و طراحی و معماری اسلامی سنتی ، و البته، اسکریپت خوشنویسی منحصر به فرد عربی است.

استفاده از الفبای عربی و هنرهای بومی نیز محبوبیت فراوانی دارد. سبک های خوشنویسی قدیمی نیز توسط طراحان برای ایجاد اصطلاحات مدرن، لوگوها و نام تجاری استفاده می شود.

در اینجا علامت تجاری مدرن شرکت Al Arabiya است. (این شرکت یکی از مراکز پخش تلویزیونی خاورمیانه است.) از خوشنویسی معاصر عربی استفاده می کند که برای یک کانال تلویزیونی می تواند به سرعت با منطقه مرتبط شود.

برخی از آرم ها از الگوهای طراحی هندسی استفاده می کنند که اغلب در ترکیب با مربع های تکراری و محافل ایجاد می شوند . اشکال ممکن است همپوشانی و درهم زدگی به منظور شکل دادن پیچیده داشته باشند .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی